Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?
Er zijn verschillende redenen voor het mislukken van betalingen, je vindt hieronder de meest voorkomende redenen:
- Je hebt een fout gemaakt bij het invullen van je creditcardgegevens → Probeer de betaling opnieuw;
- Je betalingslimiet is onvoldoende → Neem contact op met je bank;
- Je hebt je betalingslimiet bereikt → Neem contact op met je bank;
- 3DSecure is niet geactiveerd op je kaart → Neem contact op met je bank;
- Je kaart staat geen internetaankopen toe → Neem contact op met je bank;
- Je deed er te lang over om de 3DSecure code in te vullen (er is een tijdslimiet om deze code in te vullen) → Probeer de betaling opnieuw uit te voeren;
- Je hebt een fout gemaakt bij het ingeven van de 3DSecure code → Probeer de betaling opnieuw uit te voeren;
- Je hebt de webpagina te vroeg afgesloten (voordat je het einde van het betaalproces hebt bereikt) → Probeer de betaling opnieuw uit te voeren;
- Je vervaldatum is te dichtbij → Neem contact op met je bank;
- Er is een fout opgetreden op de website → Probeer het opnieuw en neem contact op met ons als het probleem zich blijft voordoen;
- Je probeert te betalen met American Express → dit type kaart wordt helaas niet geaccepteerd op de site.
- Je betaling via Paypal is geweigerd → Raadpleeg aub de Paypal gids.